Dyglila hiç ole birseyy yokk sacma spaan seylerler ınsanı korkutuyolarr tetonoz asısı ne ıcın olunur ya bebek nıyee dusukle sonlanabılırmıss ben ılk hamılelıgımde hıc olmadımm bir doz bole ole dogum yaptımm simdi gen hamıleyım 21 haftalık gecnlerde bir doz oldumm gene olckmsıım martta kolumdan 10 gun yatamadım olmaz olaydımm baskada olmayı dsuunmuyorum acıkcası