0925 erken doğum yapsaydım belki olabilirdi ama benim bebeklerim karnımda ölüyor ondan sonra düşük yapıyorum yani kalpleri duruyor üç bebeğimin de kalbi durdu kürtaj oldum düşüğü kendim yapmadım yani kalmam falan gelmedi ben gidip kalbi durduğu için kürtaj oldum ikincisinde de kalbi durduğu için sezaryen oldum üçüncü üçüncüsünü de sadece kanamam geldi o da tansiyonum fırlamış aniden kanamam geldi