Kızlar merhaba ben iki düşük yaptım bir tane 39 haftalık bir ölü doğum’um oldu ilkin dokuz haftalık bir düşük yaptım sonra 39 haftalık bir ölü doğum yaptım arasına bir sene koyup tekrar hamile kaldım tekrar düşük yaptım 11 haftalık tekrar hamile kaldım 11 ay korunup bu ay önüme bıraktım dün hamile olduğumu öğrendim şu an dört haftalık ne kadar doktor gezdiysem hiçbir derdimi çaresini bulamadı Antep‘te şu an profesor doktor mete gürol‘un yanına gidiyorum şu an Enox 0.6 iğne vuruyorum peridnol 4 mg kortizon kullanıyorum progesteron hem alttan hem üstten yiyorum biz önlemimizi böyle aldık gerisini Allah’a bıraktık