Strongirl_ Zeyno321 33 haftalıkken ilk nstye bağlandım. O haftadan beri de haftalık gidiyorum kontrole.
surprizbebekkk Zeyno321 bizdede durum aynı 33 de gittim 3 hafta sonra gel dedi 36 da gittim tekrar 2 hafta sonra gel dedi 38 de gidicem tekrar
Zeyno321 surprizbebekkk durumdaki bi problem yok diye sık cagirmiyo sanirim cok şükür yani orasi ayri benimde cocikla gitmem zor oluyor aslında ama ister istemez sonlara doğru bise olur fark etmem diyede tedirgin oluyorum her çocuk farklı tecrübeyle doğuyor
surprizbebekkk Zeyno321 ya evet benimde korkum o ya suyu azalırsa ya bişey olurda fark etmezsem korkusu var içimde bu haftadan sonra da 2 hafta sonra gel demez heralde 38 bitiyor çünkü sağ salim bi dogsalarda gözümüzün önünde dursalar