Güzel anneler insanın evladı için endişelenmesi kadar doğal bir şey yok siz çok iyi anlıyorum ama sık ultrasano girmek her şey yolunda demek değil üvey annemin ilk eşi cerrahtı annem hamileyken bir kere bile ultrasano girmesine izin vermemiş Türkiyede değil belirtmek isterim yurt dışında zaten ultrason sınırlı ben doktor değilim sadece deneyimlerimi paylaşabilirim sadece biraz sorgulayalım dünyanın en zengin avrupa ülkeleri istese hastalarını her ay ultrasano alabilir ama sınırları var ben asla tıbbı redetmiyorum en son doğumumda 37 haftalık bebeğimin hiç suyu kalmamıştı ve doktorum hemen aldı kakasın yapabilirdi dedi doğduğunda bebeğimin omzu kulağı yanağı mosmordu sıkışmıştı iyice burda doktorun tecrübeside çok önemli Allah ondan razı olsun bebeklerimiz önce Allaha sonra doktorlara emanet çünkü yoktan var eden ve dilediği gibi şekillendiren O sizde hayırla ve kolaylıkla bebeğinize kavuşursunuz inşallah