Ben bugün gittim kardiyolojiye ekg vs çektiler birsey çıkmadı çarpıntı hamilelikten olur dedi doktor vücut elektrolit seviyesi su seviyesi düşüyormuş tansiyon düşüklüğü de yapar dedi benim genelde tansiyonum 9 5 ve 8 5 arası düşük sürekli. çarpıntı için beloc zok yazdı çarpıntı anında içebilirsin diye gerçek kalp çarpıntısı hemen geçmez 1 saate yakın sürer acillik eder seni dedi bilginiz olsun kızlar benim bir nebze içim rahatladı