vanilya_kokusu_ günlük hayatta bile çarpıntı anında ıkınmayı öneriyorlar nabzı yavaşlatıyormuş. Ben de hamileyken çok çarpıntı yaşadım sancı çekerkende 130 140 lardaydı hemşire sürekli kontrol ediyordu ama doğumda gerçekten ıkınırken normalde döndü hiç farketmedim o an aklıma gelen en son şey o olurdu zaten odağın doğurmakta olunca aklına başka hiç bir şey gelmiyor merak etme