minikpanda0_ benimde suyum gelince hastaneye gittim 3 cm açılmam varmış başladı artık doğumun dediler göndermediler iki saatte bir nst ve muayene yapıldı o muayenede sanırım suyumu patlattılar baya aktı çünkü 12 saat süre sonrasında bebeğimi kucağıma aldım şükür ama keşke bende evde olsaydım diyorum o muayene nst süreci hastane ortamı beni çok etkiledi geri de göndermediler geceye denk geldi bir de sabah bir saat kala suni sancı verdiler inşallah sizinki çok hızlı olur hemen doğurursunuz