minikpanda0_ 14 gün önce doğum yaptım . Aynı sizin gibi sancı geldikçe , kan gördükçe içim sıkıldı korku bastı . Ama hastaneye gidince ve ebemin yönlendirmesiyle çok güzel bir doğum geçirdim . Allah yardımcın olsun . Su gibi kolay bir doğumun olsun . Emin ol bebeğin geleceği yolu çok iyi biliyor sen sadece ona destek olacaksın . Ve bu zor olmayacak . Belki saatler sonra kucağında olacak kokusunu duyduğun an tüm korkuların gidecek . Herşeyi unutacaksın . Bebeğimle tanışacağın için , huzurlu oll 🩷