umransag momismom2 evet benim oğlum da sollu hep ultrason fotoğraflarında dört sene önceki fotoğraflarda yani🤣
Zeynepefem umransag 2 bebegimde sağımdaydı biri kız biri erkek. Cinsiyetle alakası olduğunu düşünmüyorum
umransag Zeynepefem ne güzel konuştunuz vallahi içim rahatladı ben sağlıkla kız olmasını çok istiyorum ya bir tane oğlum var ve bu defteri kapatmak istiyorum böyle☺️🙏🏻
umransag mencan senin ultrason görüntün benim dört sene önceki görüntüme çok benziyor canım oğlum olmuştu hatta yukarıda da fotoğrafı paylaştım bakabilirsin☺️
umransag fdrl canım ben seninkinin minnoş bir kız olduğunu düşündüm fotoğrafına bakınca tamamen hissiyat🥹🤷🏻♀️
BurcuMusti3107 umransag bizde de erkek sağa yerleşir derler kızlar sola yerleşir derler benimde ikinci hamileliğim ikiside erkek ve ikisinide sağda hissettim
umransag BurcuMusti3107 sağlıcakla kucağınıza alın ultrason fotoğrafımız var mı peki ve kaç haftalık oldu☺️
umransag BurcuMusti3107 haftaya cuma altıncı haftami bitiriyorum inşallah ilk muayeneme gideceğim umarım güzel geçer kesenin şeklini çok merak ediyorum kalp atışı oluşmuş mu falan şu ana kadar hiç gitmedim🥹😇