umransag Kızlar döllenme sağ tarafımda oldu çekilme hissini günlerce sağ tarafımda yaşadım şu an altı haftalık oldum sağ kasık ağrım var yüksek ihtimalle bebek sağ tarafıma yerleşiyor cinsiyetle alakalı olabilir mi
cinderella umransag bence değil ama benim ikinci hamileliğim ikisi de sol taraftaydı ikisi de erkek bilemicem yine de 😁
QueenBahar_ umransag 2 kızımda sol kasığımda ağrı vardı solda yerleşme oldu solda hareketleru hissetim Oğlumda sağ Kasık ağrım vardı sağda hareket etti
umransag cinderella bence erkek sola yerleşiyor hurafe ama benim ilk çocuğum da erkekti sol tarafımda hissettim ilk iki aylıkken pıt Pıt geldi şu an dört sene önceki ultrason fotoğraflarına bakıyorum da sollu yerleşmiş sanki
umransag cinderella bir de şey çok diyorlar kese yuvarlaksa kız fasülye gibiyse erkek diyorlar 🤣 haftaya cuma günü ilk ultrasona gireceğim hayırlısıyla keseyi görmek için sabırsızlanıyorum
BurcuMusti3107 umransag bizde de erkek sağa yerleşir derler kızlar sola yerleşir derler benimde ikinci hamileliğim ikiside erkek ve ikisinide sağda hissettim
beyzaarc umransag bence bu doğru ya keseye göre cinsiyet tahmini yaptığımda çoğunlukla doğru çıkıyor 😂
umransag beyzaarc canım bu dört sene önceki ultrason fotoğrafım erkek zaten oğlum olmuş olmuştu şimdi tekrar hamileyim🤣
umransag momismom2 benim oğlum solumdaydı canım dört seneönce şimdi yine hamileyim cuma günü gideceğim haftaya , altı haftanın sonu gibi oluyor kesenin şeklinden herhalde tahmin ederiz☺️🤷🏻♀️
umransag momismom2 bebeğin ne tarafta olduğu ve kese şekli doğru çıkıyor diyorlar canım ben de çok inanmıyorum tabi ama umut🥹