Cicilininkini 30+6 dayım geçen haftadan beri ben de sırılsıklam kalkıyorum üstüm açık ve yazlık kıyafetlerle uyuduğum halde benim batmalarım sizi çok aydınlatabilir mi bilmiyorum ama bebeğin eşi aşağıda olduğu için bir saatten fazla ayakta durunca rahatsız etmeye başlıyor ya da yemek yedikten sonra bebekte hareketlenince aşağı kısma vurduğu için canım yanıyor onun dışında zaten hareket etmemeye çalışıyorum çok hızlı hareketli yürüyüş yapamıyorum eğilip kalkmalarım kısıtlı gün içinde uzanmamaya çalışıyorum ama oturuyorum ayakta da çok gezmiyorum ama akşam olup yattığım zaman yarım saat uzandıktan sonra kalkıyorum kalça kısımlarımda ağrı oluyor belim zaten sürekli ağrıyor onun dışında ekstra ağrılar yaşamıyorum sadece bebek gerildiği zaman karnım taş gibi oluyor O durum rahatsız ediyor dik duramıyorum İnşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız evlatlarımızı ♥️🤲