Cicilininkini Bir tek ben mi böyleyim yasayan varmı yada daha önceki hamileliğinde yasayan oldu mu lütfen bi bilgi verin ya Özel bölgede agrı var kasılma yürürken bacaklarım ayrı yürüyorum bir haftadr resmen su gibi terlemeler var sabah bi uyanıyorum sırılsıklamım bastan asagı En kötüsü tabi yürümekte zorlanmak bunların arasında normal mi benle birlikte hamile olan biçok kişiyi cok hızlı bişekilde yürüdügünü gözlemliyorum acaba diyorum bende mi var bi terslik
4564 Cicilininkini benim yürümekte sıkıntı yok fakat ağrı var magnezyum kullanıyorum biraz rahatlatıyor. Ama dışarıyla çıktığımda seri yürüyemiyorum tabiki daha yavaş adımlarla
iyiliktozu Cicilininkini terleme bende sürekli var ıpıslak uyanıyorum çoğu zaman. Hala askılı geceliklerle üstü açık uyuyorum çoğu zaman. Rahim ağzı kısalığım var ondan mı bilmiyorum son bir haftadır vajinamda batma ve ağrı var bende de. İnşallah sağlıkla vaktinde uzun ömürle kavuşalım 🤲🏻
Busranur_mnts Cicilininkini 33 haftayım gece terlemeleri bende de oluyor özel bölgede ağrı olmuyor ama yavaş yürüyorum karnım da büyüdü geniş adım atamıyorum kalça bacak eklemi ağrılarım çok oluyor üstüne basamıcak kadar acıyor çoğu zaman
suragungor Cicilininkini gecen hafta aynisi bende de vardi 32 haftalik hamileyim gece yatakta donerken cok zorlandim ozel bolgemde inanilmaz bir agri vardi kemiklerim agriyordu iki buklum yuruyordum doktor kontrolumde idrar yolumda enfeksiyon cikti doktorum enfeksiyon yuzunden olabilecegini soyledi antibiyotige basladim magnezyumda icmiyordum onuda tekrar icmeye basladim 1 gun icinde gecti butun agrilar
Cicilininkini 4564 hmm ya ben hiç yürüyemiyorum degil ama yürüyünce sanki bacaklarım ikiye ayrılcak ortasında tas varmıscasına zorlanıyorum Hayırlıssyla bitseydi bu haftalarımızda kavussaydık saglıkla ♥️ 🙏🏻 tesekkr ederimm
Cicilininkini iyiliktozu insallah canım insallah valla zor zor ya 3hamilelik yasadım bu beni çileden cıkarttı pekii bu rahim agzı kısalıgı hep olan bişey mi sonradan da cıkabilen bişey mi acaba batma agrı kasılma bende asırı yasıyorumm da
iyiliktozu Cicilininkini canım sonradan da olabiliyor en baştan bu yana olan da oluyor. İlk bebeğimde sorun yoktu, bunda var.
Kev Vajinada ağrı var hatta sanki baskı var çok dgeisik bir his ama bu haftalarda normal diyor diğer anlattiklarin yok bende 31 haftaligim
Cicilininkini suragungor idrar yolu enfeksiyonu daha önce hiç gecirmedim ama onda sanırım idrar yaparken yanma oluyor bende ki gecmek bilmeyen bi rahim sertligi yürürken sanki bacakların ikiye ayrılcak gibi olması bakalım bende gidicem salı günü insallah bişey cıkmaz
Nuriay Cicilininkini bende artık hızlı yürüyemiyorum iki üç hafta önceye kadar rahatdım ama artık bazen düşücek gibi hissediyorum kafasıda aşağıda sezeryan kesi üzerinde kaç defa sancı ağrı oldu doktoru aradım gece Rahatsız etdim sabahına gidip kontrole girdim bişey çıkmayıncada utanıyorum bişeyin yok diye şuan ara bir sancı giriyo ama doktor eğer fitil kullanınca uzanınca geçiyorsa korkma doğuma hazırlık yapıyor bünye o yüzden o sancılar
Cicilininkini Nuriay ya sanki iki bacagım birbirinden ayrılacak gibi agrıyor yürüyünce sende de öyle mi 🤔 bakalım benimde salı randevum var hayırlısıyla
Nuriay Cicilininkini bişey çıkmayacaktır inan gebelik zor korkma önemli olan rutin kontrollerini yaptır mutlaka sonlara doğru böyle ağırlaşmalar oluyor dün bende iki bacağımı zor bi araya getirdim diye bilirim😆 kendi halimede güldüm 5 haftam kaldı onuda tamamlamak nasip olursa sezeryan günüm belli olucak
suragungor Cicilininkini kuzum bende de hicbir belirti yok idrarda yanma koku renk degisikligi yok ama tahlillerimde enfeksiyon cikti malesef antibiyotigi duzenli kullaniyorum bakalim haftaya persembe tekrar kontrolum var insallah o zamana kadar gecer antibiyotikle magnezyumu ayni anda kullanmaya basladigim icin hangisi iyi geldi bilmiyorum ama ikisinden biri agrilarimi gecirdi insallah en kisa surede sende bir cozum bulursun magnezyum kullanmiyorsan mutlaka basla
Cicilininkini suragungor devid ve ferrum kullanıyorum sadece bende bakalım ya gercekgen zor insallah dedigin gibi olur bu kontrolde bi çözüm yolu bulunur yoksaa zaman gecmek bilmiyor gercekten
damlossss Cicilininkini bende de aynı canım 32 haftalığım sabaha karşı şu gibi terlemeyle uyanıyorum bacak kramplarım oluyor neden kaynaklı tam bilmiyorum ama bol bol dinlen sağlıkla gelsin inşallah
Cicilininkini Nuriay 3hamilrliğimde de yasamadıgım bi agrı bu her hamilelik bir olmuyo dedikleri bu olsa gerek insallah hersey yolundadr