Gmzle nrybysk yani katlaninca bi tik büyük kalıyor ama mali çok çok iyi sağlam tavsiye ederim benimde koycak yerim yok ama yapcak bisey yok 🤣 bayadir araştırıyorduk bunu aldık iyikide almisiz çift yönlü bide
Eylulshn Gmzle benimde nisan sonu mayıs başı ben uzun kollu ve kısa kollu zıbınlar aldım evimiz sıcak oluyor bizim full güneş aldığı için o yüzden rahatım ben
nrybysk Gmzle traveller zaten katlanınca büyük oluyor diğerleri gibi değil mi 😁ben de almayı düşünüyorum şu an fiyat süper model de güzelmiş