Elisa0110 evet canım eczaneden aldı. gebeyim diye belirttiğim de direkt bunu verdiler zaten spreyin prospektüsünde de hamilelerin kullanımına uygun olduğu yazıyor. tabi ki bi iliadin kadar açmıyor ama gönül rahatlığıyla kullanıyorum nefes alabiliyorum en azından 😂 günde 3 kere her burun deliğine 1-2 fıs sıkarak kullanıyorum eczacı öyle demişti