gokceaytekin aprilbaby Son 100 bizim de ikinci gebeliğim bir oğlum var kısmetse kızımız olacak bu sefer demirbaşlar abisinden kalma. Kıyafet vs.de 30dan sonra almayı düşünüyorum. Bebeğim plasentasında kanama alanları var dinleniyorum şu an.
aprilbaby gokceaytekin çok geçmiş olsun bizde de kısalma vardı uzun süredir yatıyorum 30 dan sonraya bıraktım ablasından kalanlar var yenidoğan dönemi kıyafetleri ve biberon vs alacağım inşallah
minnakbayan aprilbaby ben 60la hamile kaldım ilk dönemler mide bulantısından 58e düşmüştüm şuan 63 kiloyum