aprilbaby Merhabalar son 99 yazısını gördük bence daha erken olur sezeryan olacağı için ama olsun bugünleri de görmek harika bir şey😍 İnşallah zamanında sağlıkla alalım kucağımıza🤲 Nasıl gidiyor alışverişe başladınız mı ?
flz3576 aprilbaby benim oğlumdan kalan eşyalar var ve ablam kız çocuğu eşyaları var gönderdi onları kulancam sadece şampuan bez ıvır zıvır alınacak aramızda 10 gün var bende 24+2yim sizin hazırlıklar ne durumda 😇
Senemceeee aprilbaby daha önemli şeyleri almadık ufak tefek alışverişlerimiz var, birkaç haftaya başlarız diye düşünüyorum
sevacano aprilbaby benim de 99 olmasına son 6gün 😍 sabırsızlıkla bekliyorum . Ben tüm eşyalarını alışverişini tamamladım çok şükür geriye yıkayıp ütülemek onu da 28 den sonra yapmayı düşünüyorum bakalım hayırlısı Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰❤️🙏🏻
Senemceeee 25+4 normal doğum istiyorum ama aprilbaby 25+4 benim de, vajinal doğum olsun istiyorum ama şu an makat gelişli umarım döner 😀
aprilbaby flz3576 benimde ikinci kızım geliyor nasipse ondan kalanlar var daha bir şey almadım bir ara riskli gebelikti kısalma vardı korkudan hep yattım biraz daha geçsin hepsini bir alayım diye düşündüm ☺️
aprilbaby penbe_karisi geçsin istiyorum riskliydi hep yattım şöyle 28-30 olsun inşallah bir an önce mart Nisan olsun sizin ne kadar kaldı