Elfksogl valla resim çekmedim ki. Burda cok genelleme yapılıyor haftaya doktor randevusu aldım bu faktör V leiden icin aslinda. Hamile olduğuma cok eminim burda da konu hamilelik degildi zaten. Konu buydu. Ben daha bekleyecektim ama bakalim umarım hemen ilaç iğne vermezler belki de hersey yolundadır. Benim ilk yaptığım testte de silik bile çıkmamıştı 2 koyu çizgiyi zaten.