Bende 3 haftalikken öğrendim benimde faktor 5 heterozigot ve protein s degerim düşük ilk cocugumuda 10 haftalikken bu yuzden kaybettim bundada lekelenmem vardi ve doktor hemen sulandirici igne ve progestan basladi tedbir amaçlı gidin bence tabiki 5 hafta dolmadan kese görmek zor ama pıhtılaşma oranınız yüksek oldugu için takipli olmanız gerekiyor