Benim ilk 3-4 ay tansiyonum normal demirim normal kanım çok iyi olmasına rağmen nabzım hep 120-130du ama anlık falan değil normal yatarken bile hep böyleydi. Efor sarfedersem 150-160a çıktığı oluyordu. Doktorum hamilelikte normal olduğunu söyledi kardiyolojiye göndermedi. 2. Trimesterda dğzene girdi normale döndü. Normal dediğim yine 80-90-100 falan ama genelde 80-90 civarında. Suan 37 haftalığım ara ara 120leri görüyorum