Damlalala zehra_mm valla memnunum bitmek üzere hiç çatlağım yok şuan göğüs ucu için de lansionhu çok öneriyorlar
zehra_mm Damlalala anladım teşekkür ederim önerin için bide çatlak kremi öneride bulunursanız çok sevinirim arkadaşlar😊
Damlalala zehra_mm krem olarak da mustelanınkini aldım ama en çok yağı kullandım lieracı da çok öneriyorlar deneyebilirsin
Fuunndaaa Damlalala bende 29 haftalık ikiz bebek bekliyorum karnım 9 aylık gibi kendim kilo almadım ama çok şükür şu an için çatlağım yok ama bol bol su içmeye özen gösteriyorum onun harici bir şey kullanmadım henüz