ikiprensesannesi___ 3melekannesiyim benim öncekiler sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak inşallah🥰 yorgun hissediyorum 🥲
Kamilemum Ruyasekr2089 merhaba ben de önceki doğumum sezeryan dı buda öyle olucak 38. Haftayı doldurduktan sonra alıyorlar 38+5 gibi falan doktordan doktora değişiyor bu durum
mommycharlotte 3melekannesiyim uygulamaya göre 79🩵 ama 40 haftaya kadar beklemeden şöyle beni yormadan 38 gibi gelmesi için oğlumla bol bol sohbet ediyorum hahshah