Onurbunur 31 uygulamaya göre ama 2. Sezeryan olduğu için ayın 18 gün falan var gün belli değil fakat oda 19 yada 20 si büyük ihtimalle sağlıkla gelsin artık çok zorlanmaya başladım
3melekannesiyim Onurbunur bnde çok zorlanıyorum artık gece uyuyamamak ağrılar zorluyor son 32 yazıyor 😁
Ruyasekr2089 Beyzanury1234 kaçıncı haftasa sezeryana alıyorlar bende kendim sezeryan istiyorum doktor ne zamana gün verir sizce
Kamilemum Ruyasekr2089 merhaba ben de önceki doğumum sezeryan dı buda öyle olucak 38. Haftayı doldurduktan sonra alıyorlar 38+5 gibi falan doktordan doktora değişiyor bu durum
nilufeer Boysmom2 mereba bir onlayn sizsiniz . Benim bebeyimde kafa geriliyi var 2 hafta 23 hafalik kafasi 21 hafta . Bünyesi herşey yerinde çok korkuyorum
hmerve20 3melekannesiyim uygulamaya göre son 32 benimde 🥹 ama doktorun dediğine göre bebişim erken gelecekmiş
mor_menekse1 3melekannesiyim son 35 gün planlı ikinci sezaryen olcak tahminen erken olur biraz daha 35+0 olduk çok şükür