BBusraa Gebeyimm aynen ben de 74le kaldım şu an 79um ve son bir haftam kaldı belki de fazlasını veririz sonrası 😂😂
baykuskiz Elvn valla ilkinde 17 aldim 6 ayda gitti fazlası 1 senede dogum yapmamış gibiydim. Şimdi yine rahat 17 18i bulacak bu sefer de veririm ınsallah korkuyorum hic sevmiyorum tombullugu😁