Elvn ilk doğumumda 20 kilo aldım... doğumdan 1 hafta sonra sağlık ocağında tartıldığımda 15 kilosu gitmişti bile... Bebeğin kendisi-eşi-suyu -şişliği derken en az 6-8 kilo gidiyor... kalanıda doğum sonrası bol emzirmeden gitti sanırım.... 2. Hamileliğim 18 kilo aldım am umursamıyorum nasılsa gidecek 😊 ne korse ne başka bişey bol su tüketip çok hareket eden bir insanım... kendinizi korkutmayın kilolarla. Göbek dahi kalmadı bende mesela.