ru_a6 Kızlar 28 haftalıkken 1250 gr geldi tabiki sağlığı iyi olsun ama zaten ilk doğumum sezaryandı bunuda sezaryan olcam bari biraz tombalak olsun istiyorum herkesin bildiği şeylerin aksine kimsenin bilmediği şunu yedim kilo aldı dediğiniz neler var
Gencbirannis ru_a6 hergün fix 2 yumurta, kaşar peyniri yâda normal peynir, tahin pekmez, köfteli yemek😂 kefir
rvsss ru_a6 tahin pekmez helva çok yiyorum bebeğimin kilosu önde gidiyor 2 hafta birde balık yağını vitamin takviyelerimi ihmal etmiyorum
bartulies ru_a6 süzme peynir dere otu az birşey sarımsak ve tuz dene vazgeçemezsin avakado tadı gelmiyor süzme peynir ezilcek krema kıvamına gelicek
busraaker ru_a6 yumuşak avokadoyu çatalla ezin süzme peynir koyun üstüne onu da ezin karıştırın limon sıkın miss gibi oluyor
AslanEge ru_a6 ben hiç dikkat etmedim sağlıklı da pek beslendiğim söylenemez hiç bir vitamini kullanamıyorum ve en kötüsü sigarayı bırakamadım ama 35. Haftada 3 kilo. Biraz genetik olduğunu düşünüyorum
ssuozkan Bu nasıl olabilir ya benim bebeğimin kilosu çok düşük çıktı. 860 gram 28 haftalığız. Dr öğünlerimi artırmamı söyledi. 🥺
ru_a6 ssuozkan Yeşil mercimek ye bol bol bir de omega 3 ve vitaminlerini düzenli kullan canım sağlığı iyiyse bir problem değil olsa doktor söyler zaten
Havin49_ ru_a6 ben 27 haftalık gitirm 1 kiloydu kilosu zaten gayet iyi daha ne kadar kilo alcak bebeğin
ru_a6 Havin49_ yok kız kilosu iyi zaten çok şükür 🙏🏻 Sadece sezaryan olcam normal doğum olmaz diye az tombul ele avuca gelsin istiyorum 🙂