damla6565 bizim kan gruplarımızda bu şekilde eşimle . İlk öğrendiğimizde bende çok korkmuştum doktor tahlil yaptı orada negatif çıktık. Herhangi bir kanama olursa hemen gel iğne yapalım demişti. Ama ilk gebeliklerde genelde sorun olmuyor dedi. Şuan 25. Haftayız Allaha şükür bir sorunla karşılaşmadım. 28. Haftada iğne olacağım. Seninde korkmana gerek yok