damla6565 bizimde kan uyuşmazlığımız var 4 yaşında bir oğlum var şu an 2.ye hamileyim 20 haftalık ilk hamileliğimde iğne falan olmadım çünkü bebeğin doğduktan sonra onun kan grubuna bakarak yapıcaz dediler öylede oldu oğlum olduğunda kan grubu pozitif oldu bana doğumdan sonra iğne yaptılar bir sorun olmadı çok şükür ilk gebelikte sorun olmuyormuş genelde 2. Den sonra dikkat etmek gerekirmiş benim 2.gebeliğimde kan alıp özellikle kan uyuşmazlığına ilişkin bir sorun var mı diye baktılar çok şükür ondada bişiy çıkmadı şu anlık yine iğne falan olmadım yapmadılar yani kötü düşünme bazen böylede olabiliyor sen kendini takip et rahatsızlanırsan kanaman olursa dayanılmaz bir ağrın olursa git mutlaka