psaahh ayda bir falan yiyorum çok canım isterse ama Fast food zincir marketler yerine kaliteli ürünler kullanan restoranlarda yiyorum. Rafine şeker, paketli gıda gibi şeyleri çok canım istese de hiç yemedim. Genelde protein ve mevsim sebzeleri ağırlıklı beslenmeye özen gösteriyorum.