seydayar artimed erken gebelik testi ve normal bebetime kaset test yaptim asiri silik gozukuyor kuruma cizgisi mi bunlar anlayan bakabilir mi fotograf nasil yukleyebilirim buraya Bu arada bat bugun yarin olsa bu kadar silik cikar miydi
bsraltnsy seydayar yeni testlerin koyulasmaya baslar gunden gune varsa ama suan var gibi duruyor rabbim nasip etsin
serenss Forumda ana sayfada 3 noktaya tıkla… orada resim yükleye bas. Oraya resim yükle. Sana link verecek. O linki kopyalayıp buraya mesaj yazarken yapıştıracaksın
Hurricane seydayar net bariz görünüyor siz kan verin bence benim de bat bugün bende test yaptım ama benimki yok denecek kadar silik yine de birkaç kişi var dedi hayırlısı bakalım
seydayar Bu arada ilk 5 dakikada yoktu cizgi hic 6.7. Dakikada baktigimda silik gordum İki gun once erken gebelik yapmistim negatif cikmisti Yani bat gununde bu kadar silik cikar mi İki testte mi bozuk yoksa kuruma mi acaba
yesiimmom Şu an yaptığın her test silik çıkacak o yüzden test yapmana gerek yok artık, kan testiyle kesinleşir. Ama çok erken büyük ihtimalle şu an
seydayar yesiimmom şansima da hastane baya uzakta burda hava baya kotu yollar kapalı bir kac gun gidemem sanirim kan vermeye meraktan catlarim artik😢
seydayar Hurricane buraya da yükleyin isterseniz karsilastiralim umarim vardir Allah gonlunuze gore versin🙏🏻
seydayar anonim001 akintim yok gogus hassasiyetim 2 haftadir var ordan anlamistim ama iki gun once yaptigim test negatif cikinca yanildim dedim bir de sık idrara cikma durumum var gece bile uykumdan uyandiriyor ama regl belirtilerine benzediği icin ayirt etmekte zorlandim
yesiimmom seydayar gidemiyorsan eğer iki üç gün sonra testi de tekrarlayabilirsin, ben öyle yapmıştım ilk yaptığımda çok silikti ikinciyi 4 5 gün sonra yaptım net çıktı😊
123se seydayar test alma şansınız varsa yarın sabah ilk idrarla test yapın çıkarsa var demek emin olmak adına
Hurricane seydayar Benimki çoook çok silik yani ben bile o kadar zor gördüm ki göz yanılsaması mı dedim ama yok fotoğrafta daha da görünmez çıkmış
seydayar iremykn ya 2 gun once yaptigim testler negatifti bir de forumda okuyorum cogu test boyle silik cikinca yalanci pozitif gosteriyormus bat gunumde bugun yarin o yüzden bu kadar silik cikmasi kuruma cizgisi mi tereddutu olusturdu
iremykn seydayar bence biraz bekle test yap eğer kan veremeyeceksen ben pozitif olduğunu düşünüyorum inşallah 🫶