Kızlar son adete göre 5+5 haftalık hamileyim ama sabahtan beri iç çamaşırımı çok ıslak hissediyorum Yani akıntım çok fazla var lekelenme yok ama su gibi akıntım var sanki altımı ıslatmışım gibi çok rahatsız oluyorum kötü bir şey mi acile gitmemi gerektiren bir durum var mı sizce normalde pazartesi günü randevum var 6+2 olacaktık o zaman gitmeyi düşünüyordum tam detaylı görmek için ama bugün iç çamaşırım çok ıslak hissediyorum yani ne yapsam bilemedim??