Birrrcan Adetime 2 gün kala test yaptım iki tane aynı anda pozitif idi dün veya bugün adet günüm ve kahve rengi lekem oldu sabah uyandım gördüm şimdilik bir şey yok adet mı olacam hamile değil miyim çok inanmıştım 😑
Srp53 Birrrcan kan testi verin. Eğer hamilelik varsa bazen lekelenme kabul ediliyor ama benim lekelenme olduğu dönem kimyasal gebelik geçirmiştim. Siz yine testi verin ona göre doktora durun bildirirsiniz hamilelik varsa.
_Feslegennn__34 Birrrcan tutunma kanaması ama sizin yinede progestan kullanın doktor da bana öyle demiştı sonra durmuştu bebek yerleşiypr
Birrrcan Srp53 hava karlı eşim görevi gereği şehir dışında kan vermem imkansız tek olsaydım gider verirdim ama bir kızım var zor olur bu hava da çıkmam 😕
Cimcime30 Birrrcan valla cnm ıhtımallerı söylüyorum sana testler yalancı pozıtıf vermıs olabılır bır Dıgerı kımyasal olabılır bır Dıgerı yerleşme olabılır adet günün de gelır devamı gelmez
Birrrcan Cimcime30 iki test aynı anda yaptım ve farklı markalar ikisi de aynı anda ilk 3 dakika içinde bu sonucu vermisti. Çok umutlanmistim
Srp53 Birrrcan ben çok etken öğrendim gebeliği adete 5-6 gün vardı lekelenme oluyordu sonra değer düşmeye başladı adetle birlikte attım evet
elif_11 Birrrcan ben yaşadım canım 1 gün sürdü kahverengi lekelenme şeklinde hastaneye de gitmiştim doktor yerleşme kanaması dedi
Birrrcan Cimcime30 yerini şeffaf akıntıya bıraktı şimdilik bir sabah oldum ama belkide adetin daha sökülmemistir tam bilmiyorum ki kafam çok karışık