Elisa0110 farkındaysanız genel olarak korkutuluyoruz . İlk regl ,İlk cinsel birliktelik , hamilelik , doğum vs vs böyle gidiyor . Korkmanız çok doğal benim daha çok var ama ilk doğumum olacak beni neyin beklediğini bilmiyorum kendime örnek olarak bu kadar insan 2. 3. Çocuğu doğuruyor geçmeyecek bir acısı yok tabiki zor olabilir ama bebeğim iyi olsun atlatırız diyorum :) Annemlerden duymuştum bu meryem ana otuna dua okuyup suya koyuyormuşsun doğumunu kolaylaştırıyormuş tam detayını bilmiyorum 🤷♀️