Elisa0110 herkesin doğumu bir değil kimseyle kıyaslayıp kendini korkutma benim açılmam olmadı suni sancı aldım 30 saat sürdü çok yırtılmam oldu doğumdan sonra benim iyileşmem bir ayı buldu diyebilirim ama benim arkadaşlarım var yatağa zor çıkanlar olmuş öyle kolay doğuranlar doğurduğundan bir şey anlamayanlar var herkesin süreci farklı açılması farklı benim açılmam yoktu mesela ben kontrole diye gittim suyu azalmıştı hemen doğuma alındım çok hazırlıksızdım fikren bedenen ama oldu bitti unuttuk bile 2. Ye hamileyim sende kolay doğurursun inşallah