ayseytm damla6565 hiç bişey görmemiştik karından ultrasonla ama şimdi alttan baktı ilk defa kese ve sıvısını gördü kanamam da düşük riskim varmış ondan oluyormuş öyle dedi
yagmurakar29 ayseytm kızlarr ben 3 kere test yaptım 3 de pozitif ama adet olur gibi kanamam ve ağrım var bana yardımcı olurmsuunuz
orhismommmmmm yagmurakar29 acile git hemen eğer hamileysem bebeğin tutunöası için serum iğne yaparlar
ayseytm yagmurakar29 bencede canım dış gebelik falanda olabilir onlarda testte kanda çıkıyo pozitif diye ihmal etme sakın