irembsr Benim de 6+3 9 ocakta keseyi görmeye gidicem inşallah belirtim sabahları başım dönüyor akşamları yemekten sonra biraz mide bulantısı oluyor bide çok nadir göğüsme ağrı giriyo böyle çok belirti yaşamıyorum tek sorun başım yastıktan kalkmıyor :)