keleebeeekkk benim de ilk bebeğim düşük oldu onda hiç belirti yaşamamıştım gerçekten hiç hamile olduğumu bile hissetmiyordum ama bunda aşırı derecede bulantı göğüs ağrısı kasık ağrıları falan var ben de mutlu oluyorum ama dediğim gibi bulantılarım bu kadar erken başlaması beni birazcık yoruyor sadece