Ben geçen sene Eylül ayında iğne oldum düşmedi laparoskopi oldu o süreç yaşamayan gerçekten bilmez sonra tekrar aynı tüpte dış gebelik oldu ve alındı o süreçte Allahtan başka kimse yoktu Rabbim kimseye yaşatmasın ama sonrası mucizelerle dolu Rabbim kucağımıza sağlıkla almayı kolaylıkla hayırlısıyla almayı nasip etsin inşallah sizin adınıza da gerçekten çok sevindim ☺️🌸🤗