Ceren2406 Merhabalar Eylül ayında dış gebelik yaşadım ve bugün hamile olduğumu öğrendim tekrar beta hCG 2337 bu kadar yüksek betayla hiç dış gebelik yaşayan var mı?
Burcu81- Ceren2406 ben yaşadım canım hatta hastaneye yatışım yapıldı kürtaj ve iğne oldum ama değerim yine düşmedi ikinci doz iğnenyaptılar en son değerin 9450 falandı
Papatya05_ Ceren2406 canım değerde bi çözüm değil inşalalh değildir doktora gidip ultrasonla takipte güzel haberi inşalalh alırsın 🌸🌸🌸
esssss1960 Ceren2406 Ceren2406 kalbinizi ferah tutun inşallah değildir bu değerle doktorunuz muayenede görebilir dış gebelik olup olmadığını benimde başımdan geçti
Ceren2406 Burcu81- çok geçmiş olsun Allah birdaha yaşatmasın 🙏🏻 çok zor bir süreçti şimdi korktuğum için aynısını yaşamaktan sevinemiyorum
Burcu81- Ceren2406 saol canım benim gerçekten zor bir süreçti korkma Allah’ın izniyle sağlıklı bir gebeliğin olur inşallah benim 4 aylık bi kızım var şuan 🥹🌸
esssss1960 Ceren2406 aynı durumu yaşadım insan gerçekten o stres hali sevinmesine bile izin vermiyor ama dış gebelikte direk kanama lekelenme kahverengi oluyor ya şu an sizde öyle bişey var mı acaba çok içten söylüyorum bence bu sefer değil ❤️
fehuvenus Ceren2406 yüksek değerle öğrenmişsiniz ne güzel. Beta takibi yapmaya bile gerek yok. Hemen ultrasona girin rahim içi kese görünür stresiniz kalmaz
Ceren2406 esssss1960 hiç yoktu ama bugün kahverengi lekelenmem var ara ara o yüzden tedirginim.. çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏🏻❤️
esssss1960 Ceren2406 Rabbim korktuğumuz yere uğratmasın inşallah her şey güzel olucak Rabbim dert veriyorsa dermanınıda kolaylığınıda verir inşallah ❤️
Ceren2406 esssss1960 çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için 🙏🏻 inşallahhh 🙏🏻 vardır rabbimin bir bildiği..