Yusufsultan hiç moralini bozma bol bol dua et. Yakın bir zamanda yakın bir arkadaşımın bebeği de 36 haftalık doğdu. Tam her şey yolunda gidiyor derken sarılık ardın da enfeksiyon nedeniyle küvözde kalması gerekti. Nerdeyse iki haftadır böyle ve hastane merkezde onlar ilçede yaşıyorlar. Her gün annesi süt vermek için gidip geliyor. Yanlış anlamayın annesi tabiki evladı için yapar bunu ama yeni doğum yapmış bir anne için hem fiziksel olarak hem de psikolojik olarak çok yıpratıcı bir şey. Ve sonunda dün güzel haber aldılar test sonuçları iyi çıkmış bugün çıkaracaklar.
Allah yardımcın olsun, şifa versin bebişine. Ama demek istediğim çok da üzme kendini çaresi olmayan bir şey değil. Allah korusun sütün falan kesilir o yüzden diyorum. Yoksa Allah kimseye göstermesin i.