ikiprensesannesi___ Eee geldik mi zurnanın zırt dediği yere 35+5 olarak giriyoruz yeni yıla ocak ayında kim doğuracak bakalım hazır mısınız ben hiç hazır değilim ya😂
Fatma_furkan1996 ikiprensesannesi___ sağlıkla kucağına al inşallah canım ne durumdasın hastane çantanı hazırladın mı
Aysenurkeser ikiprensesannesi___ ben artık doğsun istiyorum ya yoruldum aynı zamandayız sizinle gelişimi iki hafta önde çıktı mide bulantısı bel ağrısı beni maf etti bu hafta yarından itibaren her an doğmasına çok okeyim ben 😂🫶🏼
ikiprensesannesi___ Fatma_furkan1996 teşekkür ederim güzelim amin inşallah hepimiz yok valla hiçbir şey hazır değil malesef 🥲
penbe_karisi Fatma_furkan1996 pijama takımı mi bekliyorum ve sonnn birkaç kargom kaldiii geldiğinde de yıkayıp utulicem ver hazirlicamm🥹🥹🥹🥹sen hazirladinmi
ikiprensesannesi___ Aysenurkeser ya maşallah sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🥰benimde bel ağrılarım çok fena ya
Fatma_furkan1996 penbe_karisi kızımın ki tamam hazırladım benimkiler duruyor onları da bu hafta halledicem inşallah
orkidemm_ ikiprensesannesi___ benim ilk gebeliğim sor bakalım ne duygular içerisindesin çok tuhaf hissediyorum küçük bir insan büyüteceğim sıfırdan 😁
ikiprensesannesi___ orkidemm_ o his hepsinden güzel ilki güzel kız benim 3 . Benim korkularım bütün heyecanımı bastırıyor , 🥲sağlıkla kavuşalım bebişlere
gunes866_ ikiprensesannesi___ bende 38 e girdim o kadar yorgunum ki dogursam dinlen cem sanki ben agrısı ciş trafiği uykusuzluk. Ama ne tıkırtı var ne şıkırtı
ikiprensesannesi___ gunes866_ çok zor ya uykusuzluk insanı bitiriyo resmen ya bide dediğin gibi ikidebir tuvalet ihtiyacı ay ay dinlenme gibi bir lüksümüz olmayacak gibi ama 😁