asil15 penbe_karisi sadece 3 takımımız var bitanem hala başlayamadım yarından sonra 30 haftalık olucaz 32 gibi başlıyım diyorum inşallah
kartanesi___ penbe_karisi evettttt ama benim için vakit geçmiyooooo bir de dışarıda kar fırtına var araba mümkün değil çıkmaz mecbur yürüyerek gideceğiz ama Allahtan hastane yakın
buse76 penbe_karisi 2 buçuk yılın sonunda rabbimin izniyle bende hamile giriyorum yeni yıla çok şükür dileyen isteyen herkese nasip etsin Rabbim yeni yılda