kartanesi___ penbe_karisi unutmam aşko çok merak ediyorum boyunu kilosunu ve hâlâ doğum pozisyonunda mı diye🤣
kartanesi___ penbe_karisi ben sezaryen istiyorum diye en başından beri gittiğim bütün kontrollerde doğum pozisyonundaydı🤣🤣şimdiden anlaşamıyoruz kızımla🤣
penbe_karisi Havin49_ 😁😁😁😁bende 2021de evlendim 2022dogum 2024te kimyasal gebelik 2025 kürtaj oldum 2026ya hamile olarak giriyorum çok şükür 🥰😍🎀
penbe_karisi kartanesi___ 😁😁😁😁😁kime çekmiş bu kizzzz 😁😁😁maşallah biz en son 27de gitmiştik kafası yikaridaydiiiu sipanin
bebekoo47 cadii hayırlı olsun çift yumurta ikizimi ben dr a gittim 6+2 birinin duyuldu kalp atısı diğeri cok ufaktı yoktu kalp atısı 1 hafta snra gel dedi
katlav penbe_karisi 30.hafta ile yeniyıla hamile giriyorum 🙏🏻🙏🏻🌸 vakitinde kızımı kucağıma almayı umuyorum 🙏🏻
kartanesi___ penbe_karisi evettttt ama benim için vakit geçmiyooooo bir de dışarıda kar fırtına var araba mümkün değil çıkmaz mecbur yürüyerek gideceğiz ama Allahtan hastane yakın