Selam bir hafta önce ağır bir grip geçirdim enfeksiyonum 39 çıktı antibiyotik başladılar üç dört gün kullandıktan sonra aşırı kaşıntım başladı 32 haftalığım kan verdim enfeksiyon düşmüş bıraktım iki gün önce duşa girdim krem sürdüm o gece çok kaşınmadı ama bu gece yine çok kaşındı resmen uyuyamadım hiç ama gündüz hiçbir şeyim yok. İdrar da koyuluk da yok gözde ve yüzde de sarılık olurmuş o belirtiler henüz gözlemlemedim sizce normal midir yoksa bende de mi hastalık başlangıcı ?