kayadidemdilan 29+6 haftalık bebeğim dün kontrolde kilosu 1760 çıktı doktorum 32 haftayla uyumlu buldu kan tahlili verdim sonuçları bekliyorum şeker yüklemesi yaptırmadım midem bulandığı için şekerim mi var acaba benim gibi olanlar var mı
AslanEge kayadidemdilan 35 haftalılığım bebeğim 37 görünüyor 3 kilo şeker yok ama ben şeker yüklemesi yaptırmıştım.
Cinarsaitinannesi kayadidemdilan Doktor sanki biraz abartmış gibi 32 haftada 2 bin üstü oluyor kiloları bebekler benim 3. Hamileliğim 30. Haftada 1700 civarıydı hepsi de
Es07 kayadidemdilan doktor normal diyorsa sorun yok İlk aylarda ileri,son zamanda haftasıyla aynı da diyebiliyorlar Takılma buna Sağlıklı olsun da
kayadidemdilan Es07 Es07 doktorum yemene dikkat et dedi zaten bende çok yiyen biri değilim sadece yürüyüş yapmıyordum ona dikkat edicem
kayadidemdilan Cinarsaitinannesi aynı haftalarda neredeyse aynı kilolar doktorum fazla buldu ama normal sanırım çoğunluk böyle
Zehargun kayadidemdilan Banada garip geldi birde benim kızımda bazen 2 hafta önde gidiyordu bazen haftasıyla uyumluydu Şuan ikinci gebeliğimdeyim 28+6 da doktora gittim 1500 demişti bence gayet normal
Cinarsaitinannesi kayadidemdilan evet canım korkma yani normal kilosu benim mesela 30. Haftada 1674 dedi 33. Haftada 2400 1 hafta önde dedi. Yine de dikkat et falan demedi şeker yüklemesi yaptırdım şeker yok belki o yüzdendir
AslanEge kayadidemdilan keşke yaptırsaydınız hiç bir zararı yok sadece 2 dilim baklava yemiş gibi oluyorsunuz. İnşallah sizinde şekeriniz çıkmaz bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız
kayadidemdilan Zehargun ya normalmiş aslında kilosu 2 hafta önde gitmesi sorun yok sanırım 3 den fazlası sorun olabiliyor