Ya bende yaşıyorum ama genelde terliyecek olduğum durumlarda olduğu için direk ter diye düşünüp üstüne düşmedim. Mesela gece oluyo yada dışarda işlerim olduğu gün çok ayakta olup yürüdüğüm zamanlarda falan oluyo. Bi bakıyorum baya baya ıslak. Ama evde iş yapmayıp yattığım zaman böyle bişey yaşamıyorum. O sebeple ter diye düşünüyorum