babyhm0 hayır canım çok da rahatlamasın aklının köşesinde olsun bir önceki bebeğimi şuan gelen akıntımdan çok daha az ıslanma şikayetiyle başvurup su gelişi olduğunu öğrenip(ki hala suyu yeterliydi) bebeğin rahmin kesenin enfeksiyon kapması nedeniyle oluşan rahşm ağzı yetmezliği ile aynı gün içinde doğurup 1 hafta içinde kaybettim. Su ise erken teşhisle tedavisi oluyor sızıntı şeklinde gidişlerin ama benimki 1 haftadır geliyordu ama ben akıntı diye önemsememiştim. Haliyle enfeksiyon ilerlemiş.