Caciinnn aslında doktorlarda çok yeni oldugu için hemen ümitlendirmiyorlar olsun eger nasibinde varsa olur allah saglıkla güzel haberlerini almayı nasip etsin hamilelik çok uzun ve meşakatli bir süreç daha yolun başındasın inan sonrada bir sürü süreçten geçiceksin inş hep güzel haberlerle geçer🤰