Dmyg merak etme canım bu dönemde doktorlar bebek olarak bakmıyo sadece kese olarak bakıyo çok önemsemiyo bende ilk başta bi sinirle çıktım odasından bu doktor alık hiç bişey söylemiyo kese var dedi çıkarttı odadan falan diyodum sonrasında kalp atışını duyduk .3. Gidişimde artık 2 aylık olduğu için uzun uzun konuşmaya anlatmaya başladı bunlardan uzak dur,bunu yeme,bunu çok ye,bunları yap ya da yapma gibi. Hatta kan sonuçlarına bakıcaktı sadece gel bebişede bakalım nasılmış dedi 🙂 için rahat olsun ilrrleyen dönemde konuşcaksınız detaylı sen aklındakileri sor hiç çekinme 😍