kavalakurabiyesi suragungor eğer çift isim kullanacağım yorsanız ikinci isim kısa olmalı 3 haneli gibi dişer türlü asla ikinci isim kullanılmıyor kimlik karmaşasından başka birşey değil.
suragungor kavalakurabiyesi bende tek isim taraftariyim ama esim yanina ikinci bir isimde istedigi icin tamam dedim ama ikinci ismini kullanacagimi pek sanmiyorum🙈
kavalakurabiyesi suragungor canım benim o zaman koyma eşinle konuş kullanmayacağız zaten vs de bende bi ara ikinci isim düşündüm ama kimse kullanmıyordu kaldırdım ikinci ismi